Skip to content Skip to footer

Pozycjonowanie strony – najdogodniejsze formy rozliczenia

Nie każdy wie, że wyszukiwarka internetowa to potężne narzędzie marketingowe. Jeśli wykorzystamy je umiejętnie, to z pewnością uda nam się osiągnąć przewagę konkurencyjną. Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu wzrost wartościowego ruchu na stronie. Im więcej osób zainteresowanych naszą ofertą trafi na witrynę, tym lepiej. Istotne jest, aby znaleźć prawdziwych specjalistów, dla których promocja marki w sieci nie ma żadnych tajemnic.

Poziom ruchu na stronie

Teoretycznie możemy samodzielnie pozycjonować witrynę. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że jest to czasochłonne zadanie. Ponadto nie każdy posiada dostateczną wiedzę. Z całą pewnością nie znajdziemy gotowych poradników, które pomogą nam zdobyć wysoką pozycję w wyszukiwarce. Jest to wiedza specjalistyczna, a zarazem cenna. Wiadomym jest, że nikt nie poda nam gotowej recepty na sukces.

Decydując się na skorzystanie z usług fachowców mamy pewność, że osiągniemy zamierzone cele. Ważne jest to, aby wybrać dogodną formę rozliczenia. W wielu przypadkach koszt usługi ustalany jest na podstawie poziomu wartościowego ruchu na stronie. Oczywiście nie liczy się tutaj wyłącznie liczba odsłon.

Poziom sprzedaży

Wiele agencji marketingowych wycenia swoje usługi na podstawie poziomu sprzedaży. Oczywiście wymaga to systematycznego analizowania wyników sprzedażowych. Im wyższa sprzedaż, tym więcej zapłacimy. Nie musimy jednak obawiać się, że będą to zmarnowane pieniądze. Ponosimy koszty za realne wyniki.

Profesjonale pozycjonowanie stron to dodatkowy koszt, jednak należy wziąć pod uwagę, że samodzielnie nie wypracowalibyśmy takich wyników. Osoby, które posiadają niezbędne kwalifikacje doskonale wiedzą, jak efektywnie zarządzać budżetem. Nawet, jeśli nie dysponujemy zbyt dużą ilością środków finansowych, to możemy osiągną wysoką pozycję w wyszukiwarce.

Liczba konkretnych akcji

Niektóre firmy rozliczają się na podstawie liczby zrealizowanych na stronie akcji. Mowa tutaj o np. zapisaniu się do newslettera, czy też wypełnieniu formularza kontaktowego. Wszystko zależy od indywidualnych ustaleń.

Usługa pozycjonowania stron może zostać rozliczona na kilka różnych sposobów. To właśnie dzięki temu każdy wybierze rozwiązanie najlepsze dla siebie.