Skip to content Skip to footer

Kalendarz

Personalizowane gadżety reklamowe są coraz popularniejsze zarówno wśród większych firm, jak i tych dopiero co rozwijających się działalności. Jeśli jesteś właścicielem firmy i zastanawiasz się, jak zwrócić uwagę potencjalnych odbiorców na swoją działalność – ten artykuł jest skierowany do Ciebie. Zapraszam poniżej. Naprawdę warto.

1. Kalendarz na zamówienie

Kalendarz na zamówienie to ostatnio hit wśród oryginalnych gadżetów reklamowych. Dlaczego? Są nie tylko oryginalne, praktyczne, ale i zwracają uwagę szerokiej liczby odbiorców. Dodatkowo, szeroki wybór różnorodnych modeli i wzorów sprawia, że łatwo znaleźć coś, co idealnie będzie komponować się z wizerunkiem i charakterem firmy. Łatwo dokonać ich personalizacji, tak by wygląd zewnętrzny był bardzo zbliżony do stylistyki i kolorów firmy. Właściciele więc chętnie sami projektują taki kalendarz korzystając z opcji „zaprojektuj swój kalendarz” na stronie wielu drukarni. Zaprojektuj swój kalendarz daje możliwość zrobienia produktu unikatowego, którego nie znajdziemy nigdzie indziej. To wygodne, komfortowe i niezwykle praktyczne rozwiązanie dla wielu firm z różnych branż.

2. Po co taki gadżet?

Kalendarze na zamówienie można podarować potencjalnym, przyszłym klientom lub tym, którzy współpracują z nami już od dłuższego czasu. Nadruk na nich będzie świetną reklamą, która rozsławi naszą działalność w różnych miastach naszego kraju. Świetnie się sprawdzą jako swoista forma reklamy teraz w okresie letnim – w nadmorskich miejscowościach na głowach turystów lub również jako zwrócenie uwagi na konkretne usługi na wszelkich targach lub eventach. Kalendarze na zamówienie towarzyszą obdarowanym przez cały rok, dlatego też bez problemu i w każdym momencie, obdarowany może po nie sięgnąć. Gdy widzi na nich nazwę danej firmy produkującej określony towar lub usługi – zapamiętuje to.

3. Jak je stworzyć?

Profesjonalne firmy tworzące takie gadżety reklamowe doskonale znają najnowsze trendy, dlatego też warto powierzyć dobrym i sprawdzonym firmom takie zadanie. To ważne, by stawiać na rzeczy dobre jakościowo, które przecież będą określać wizerunek firmy. Takie zadanie można oddać więc profesjonalistom lub w porozumieniu z nimi stworzyć personalizowany gadżet do swojej firmy, zgodnie ze swoimi preferencjami i upodobaniami. Prawda, że proste?